Urus akaun anda dengan mudah, bayar bil dan dapatkan ganjaran dengan redONE 1App.

Pelanggan redONE Postpaid yang dihormati.

Kami akan melaksanakan
e-Invois untuk bil pascabayar bulanan pelanggan. Untuk mendapatkan e-Invois ini, pelanggan dikehendaki mengemaskini Nombor Pengenalan Cukai (TIN)
melalui aplikasi redONE 1App.

Pelanggan redONE Postpaid yang dihormati,

Kami akan melaksanakan e-Invois untuk bil pascabayar bulanan pelanggan.
Untuk mendapatkan e-Invois ini, pelanggan dikehendaki mengemaskini
Nombor Pengenalan Cukai (TIN) melalui aplikasi redONE 1App.

Ikuti langkah-langkah mudah berikut untuk mengemaskini
Nombor Pengenalan Cukai anda melalui redONE 1App:

* Untuk senarai penuh negara dan caj panggilan masing-masing, sila semak di sini.
*Semua harga yang dinyatakan tidak termasuk Cukai Perkhidmatan, hanya terpakai untuk pengguna Pascabayar redONE.

Semak Liputan

Dikuasakan oleh Celcom Axiata, pengguna redONE kami boleh menikmati liputan rangkaian terluas dan terbaik yang sama di seluruh Malaysia.

Cari Ejen

Lawati salah satu ejen atau rakan kongsi kami yang dilantik di rantau anda.

  1. Mengapakah saya perlu memberikan Nombor Pengenalan Cukai (TIN) saya?

    Pelanggan perlu memberikan Nombor Pengenalan Cukai (TIN) bagi membolehkan e-Invois dijana.

  2. Di manakah boleh saya berikan maklumat TIN saya?

    Anda boleh mengemaskini TIN anda di aplikasi redONE 1App. Hanya ikut langkah mudah yang disediakan di laman web ini.

  3. Bilakah saya perlu beri maklumat TIN saya?

    Anda perlu beri maklumat ini sebelum bil pascabayar bulan berikutnya dijana.

  4. Bilakah e-Invois akan dikeluarkan?

    e-Invois akan dikeluarkan pada bulan berikutnya, selepas penggunaan iaitu, untuk penggunaan Ogos 2024, e-Invois akan dikeluarkan pada September 2024.

  5. Di mana boleh saya dapatkan e-Invois setelah mengemaskini TIN saya?

    e-Invois akan disediakan setelah bil bulanan dijana.

  6. Jika saya tidak mengemaskini maklumat TIN saya, adakah e-Invois akan disediakan di 1App?

    Tidak. Anda perlu memberikan TIN untuk membolehkan e-Invois dijana.

  7. Siapa yang perlu saya hubungi jika terdapat pertanyaan?

    Anda boleh hubungi Talian Khidmat PElanggan kami di 1300 11 0088.

  1. Pelanggan perlu mengemaskini Nombor Pengenalan Cukai (TIN) bagi membolehkan e-Invois dijana.

  2. E-Invois tidak akan dikeluarkan sekiranya pelanggan belum mengemaskini TIN.

  3. Maklumat TIN pelanggan hanya boleh dikemaskini melalui redONE 1App.

  4. e-Invois akan dikeluarkan pada bulan berikutnya, selepas penggunaan iaitu, untuk penggunaan Ogos 2024, e-Invois akan dikeluarkan pada September 2024.

English Language
Bahasa Malaysia
Malaysia Flag
Singapore Flag
Thailand Flag

EN | BM