![](https://www.redonemobile.com.my/wp-content/uploads/2024/05/desktop-banner-eng-02.png)
![](https://www.redonemobile.com.my/wp-content/uploads/2024/05/mobile-banner-bm-04.png)
Pelanggan redONE Postpaid yang dihormati.
Kami akan melaksanakan
e-Invois untuk bil pascabayar bulanan pelanggan. Untuk mendapatkan e-Invois ini, pelanggan dikehendaki mengemaskini Nombor Pengenalan Cukai (TIN)
melalui aplikasi redONE 1App.
Pelanggan redONE Postpaid yang dihormati,
Kami akan melaksanakan e-Invois untuk bil pascabayar bulanan pelanggan.
Untuk mendapatkan e-Invois ini, pelanggan dikehendaki mengemaskini
Nombor Pengenalan Cukai (TIN) melalui aplikasi redONE 1App.
Ikuti langkah-langkah mudah berikut untuk mengemaskini
Nombor Pengenalan Cukai anda melalui redONE 1App:
![](https://www.redonemobile.com.my/wp-content/uploads/2024/05/redone_e-invoice-web_steps-bm.png)
* Untuk senarai penuh negara dan caj panggilan masing-masing, sila semak di sini.
*Semua harga yang dinyatakan tidak termasuk Cukai Perkhidmatan, hanya terpakai untuk pengguna Pascabayar redONE.
![](https://www.redonemobile.com.my/wp-content/uploads/2022/02/Asset-12-1.png)
Semak Liputan
Dikuasakan oleh Celcom Axiata, pengguna redONE kami boleh menikmati liputan rangkaian terluas dan terbaik yang sama di seluruh Malaysia.
![](https://www.redonemobile.com.my/wp-content/uploads/2022/02/Asset-13-1.png)
Cari Ejen
Lawati salah satu ejen atau rakan kongsi kami yang dilantik di rantau anda.
- Mengapakah saya perlu memberikan Nombor Pengenalan Cukai (TIN) saya?
Pelanggan perlu memberikan Nombor Pengenalan Cukai (TIN) bagi membolehkan e-Invois dijana.
- Di manakah boleh saya berikan maklumat TIN saya?
Anda boleh mengemaskini TIN anda di aplikasi redONE 1App. Hanya ikut langkah mudah yang disediakan di laman web ini.
- Bilakah saya perlu beri maklumat TIN saya?
Anda perlu beri maklumat ini sebelum bil pascabayar bulan berikutnya dijana.
- Bilakah e-Invois akan dikeluarkan?
e-Invois akan dikeluarkan pada bulan berikutnya, selepas penggunaan iaitu, untuk penggunaan Ogos 2024, e-Invois akan dikeluarkan pada September 2024.
- Di mana boleh saya dapatkan e-Invois setelah mengemaskini TIN saya?
e-Invois akan disediakan setelah bil bulanan dijana.
- Jika saya tidak mengemaskini maklumat TIN saya, adakah e-Invois akan disediakan di 1App?
Tidak. Anda perlu memberikan TIN untuk membolehkan e-Invois dijana.
- Siapa yang perlu saya hubungi jika terdapat pertanyaan?
Anda boleh hubungi Talian Khidmat PElanggan kami di 1300 11 0088.
Pelanggan perlu mengemaskini Nombor Pengenalan Cukai (TIN) bagi membolehkan e-Invois dijana.
E-Invois tidak akan dikeluarkan sekiranya pelanggan belum mengemaskini TIN.
Maklumat TIN pelanggan hanya boleh dikemaskini melalui redONE 1App.
e-Invois akan dikeluarkan pada bulan berikutnya, selepas penggunaan iaitu, untuk penggunaan Ogos 2024, e-Invois akan dikeluarkan pada September 2024.