Urus akaun anda dengan mudah, bayar bil dan dapatkan ganjaran dengan redONE 1App.
Dapatkan data tanpa had Pascabayar redONEdan rancangan panggilan untuk mengubah hidup anda
HIDUP sepenuhnya dengan kekal berhubung 24/7 pada liputan rangkaian terluas redONE!

Dapatkan Data Berkelajuan Tinggi tambahan untuk pelan tanpa had anda hari ini!

Untuk mendaftar pelan redONE dalam talian sekarang, klik butang daftar atau imbas kod QR
Isi borang hubungan dan kami akan menghubungi anda tidak lama lagi

* Untuk senarai penuh negara dan caj panggilan masing-masing, sila semak di sini. *Semua harga yang dinyatakan tidak termasuk Cukai Perkhidmatan, hanya terpakai untuk pengguna Pascabayar redONE.

Semak Liputan

Dikuasakan oleh Celcom Axiata, pengguna redONE kami dapat menikmati liputan rangkaian terluas dan terbaik yang sama di seluruh Malaysia.

Cari Ejen

Lawati salah satu ejen atau rakan kongsi kami yang dilantik di rantau anda.

1) Apakah pelan ini?

Pelan ini dilengkapi dengan 10GB 4G LTE dan data tanpa had @3Mbps dengan panggilan tanpa had hanya RM50 sebulan.

2) Berapa lama tempoh promosi?

Promosi ini bermula dari 5 November 2020 sehingga diberitahu kelak.

3) Di manakah saya boleh mendaftar untuk promosi ini?

Anda boleh mendaftar di mana-mana Cawangan redONE atau Rakan Kongsi redONE.

4) Siapa yang layak untuk mendaftar untuk promosi ini?

Semua pelabuhan peribadi, korporat dan MNP baharu dalam nombor bermula dari 5 November 2020 (tidak termasuk M2M).

5) Adakah terdapat sebarang Yuran Pendaftaran atau Deposit yang diperlukan untuk pelan ini?

Ya, anda perlu membayar RM10 Yuran Pendaftaran untuk mendaftar untuk pelan ini. Walau bagaimanapun, deposit lalai (RM50) diketepikan. Jika anda memerlukan had kredit yang lebih tinggi, deposit diperlukan jika tempoh anda dengan redONE kurang daripada 6 bulan. Jika anda warga asing, anda perlu membayar deposit bersamaan dengan had kredit bulanan masing-masing.

6) Adakah terdapat sebarang Bayaran Pendahuluan yang diperlukan untuk pelan tersebut?

Ya, anda perlu membayar yuran komitmen selama 1 bulan. Bayaran pendahuluan yang dibayar akan digunakan untuk mengimbangi bil bulan berikutnya anda daripada redONE. Jika anda mengalihkan nombor, bayaran pendahuluan diketepikan.

7) Adakah saya akan terikat dengan kontrak jika saya mendaftar untuk pelan ini?

Tidak, pelan ini tidak dikontrakkan. Jika anda menggunakan nombor premium anda akan tertakluk kepada tempoh kontrak selama 24 bulan.

8) Bolehkah saya mendaftar untuk sebarang talian tambahan dengan Hybrid50U?

Ya, anda boleh mendaftar sehingga 6 talian tambahan.

9) Saya adalah pelanggan Amazing8 sedia ada. Bolehkah saya menukar pelan saya kepada pelan Hybrid50U yang baharu?

Ya awak boleh. Log masuk ke 1APP untuk menukar atau menghantar ke 23388 atau hubungi khidmat pelanggan untuk meminta.

10) Saya membeli redVIDEO, data manakah yang akan digunakan dahulu?

Jadual di bawah ialah keutamaan penggunaan data:

Penggunaan

Data yang digunakan

Pertama

PERCUMA COVID-19 1GB sehari

Kedua

Membeli redVIDEO(4G LTE), redSOCIAL(4G LTE), redMUSIC(4G LTE)

Ketiga

Data Berkelajuan Tinggi 4G LTE 10GB yang disertakan

Keempat

Tambah Nilai Data yang Dibeli

Kelima

redDATA

Keenam

Internet asas @64kbps

redCALL

  1. Apa itu redCALL?

redCALL ialah Perkhidmatan Tambah Nilai (VAS) baharu yang membolehkan pelanggan penggunaan suara tinggi membuat panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia.

  1. Adakah saya perlu mengaktifkan/ melanggan redCALL?

Tidak, redCALL akan diaktifkan secara automatik setelah pelan Hybrid50U anda berjaya dialihkan masuk.

  1. Saya tidak mahu perkhidmatan redCALL. Bolehkah saya menamatkannya?

Tidak, anda tidak boleh menamatkan perkhidmatan redCALL. Ia disertakan dengan pelan Hybrid50U untuk anda menikmati panggilan tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia.

  1. Adakah terdapat Dasar Penggunaan Adil untuk panggilan suara tanpa had?

Ya, Polisi Penggunaan Adil selama 100 jam sebulan adalah terpakai.

  1. Apakah yang berlaku apabila saya melebihi Dasar Penggunaan Adil untuk panggilan tanpa had?

Anda boleh terus menghubungi nombor rangkaian lain pada RM0.15 seminit untuk baki hari dalam bulan kalendar.

redDATA

  1. Apakah redDATA yang baharu?

VAS berulang bulanan redDATA menawarkan data@3Mbps tanpa had setiap hari sehingga akhir bulan.

  1. Adakah saya perlu mengaktifkan/ melanggan redDATA?

Tidak, redDATA akan diaktifkan secara automatik apabila pelan Pascabayar Hybrid50U anda berjaya diaktifkan atau berjaya dialihkan masuk.

  1. Saya tidak mahu perkhidmatan redDATA. Bolehkah saya menamatkannya?

Tidak, anda tidak boleh menamatkan perkhidmatan redDATA. Ia disertakan dengan pelan Pascabayar Hybrid50U untuk anda menikmati data tanpa had untuk semua penggunaan data.

  1. Adakah terdapat Dasar Penggunaan Adil untuk data tanpa had?

Ya, Dasar Penggunaan Adil sebanyak 100GB sebulan adalah terpakai.

  1. Apakah yang berlaku apabila saya melebihi Dasar Penggunaan Adil untuk data tanpa had?

Penggunaan data seterusnya akan diperlahankan kepada maksimum 64kbps.

  1. Untuk apa saya boleh menggunakan data Tanpa Had?

Data Tanpa Had boleh digunakan untuk SEMUA penggunaan pada telefon pintar anda – menyemak imbas web, penstriman video, sembang sosial, dsb., dan anda boleh menggunakannya pada kedua-dua rangkaian 3G/4G.

  1. Bilakah saya boleh menggunakan kuota data tanpa had redDATA?

Anda boleh menggunakan kuota data tanpa had redDATA pada bila-bila masa.

  1. Apakah kelajuan data tanpa had untuk redDATA?

Kelajuan penstriman redDATA dihadkan pada kelajuan 3Mbps.

  1. Bolehkah saya menikmati Data Tanpa Had apabila saya berada di luar negara?

Tidak, Data Tanpa Had tersedia untuk kegunaan domestik sahaja. Caj perayauan standard dikenakan untuk penggunaan data semasa perayauan di luar negara.

  1. Adakah saya dibenarkan untuk berkongsi data redDATA Tanpa Had saya dengan peranti lain melalui hotspot mudah alih?

Data Unlimited dimaksudkan untuk kegunaan peribadi pada telefon pintar anda sahaja.

  1. Pelan ini sah bermula dari 5 November 2020.
  2. Pelan ini sah untuk pelanggan baru dan MNP port-in sahaja. Pelanggan M2M tidak layak untuk tawaran ini.
  3. Pelan boleh didaftarkan sebagai akaun Induk / akaun tambahan (sah untuk pendaftaran baharu sahaja).
  4. Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk cukai perkhidmatan yang akan dikenakan ke atas anda dalam bil bulanan anda.
  5. Bayaran pendahuluan RM50 diperlukan untuk pendaftaran talian baharu. Bayaran pendahuluan akan digunakan untuk menolak bil bulan pertama anda dan anda hanya perlu membayar sebarang baki yang perlu dibayar di bawah bil bulan pertama anda.
  6. [PROMOTION] Bayaran pendahuluan dikecualikan untuk pelanggan MNP- Port-in (Pascabayar & Prabayar tidak termasuk warga asing).
  7. Pendaftaran oleh pelanggan bukan warganegara Malaysia akan dikenakan deposit bersamaan dengan had kredit bulanan masing-masing.
  8. Yuran akses bulanan untuk pelan Hybrid50U hanya terpakai untuk data berkelajuan tinggi yang digabungkan, redDATA yang digabungkan dan panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia dan nombor talian tetap, bukan untuk panggilan video dan panggilan suara ke nombor khas.
  9. RedCALL dan redDATA VAS digabungkan dengan pelan Hybrid50U dan bukan pilihan.
  10. Data berkelajuan tinggi yang digabungkan, redDATA yang digabungkan dan panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia dan nombor talian tetap adalah terpakai untuk kegunaan domestik hanya dalam rangkaian Malaysia. Perayauan dan IDD dikenakan bayaran berdasarkan kadar Bayar Setiap Penggunaan (PPU).
  11. Dalam bil pertama pelan Hybrid50U, himpunan data akan diproratakan berdasarkan penggunaan data berkelajuan tinggi yang digabungkan oleh pelanggan. Harga penggunaan prorata adalah seperti di bawah:

Nama PelanPenggunaan Data 25% atau kurangPenggunaan Data 26% – 50%Penggunaan Data 51% – 75%Penggunaan Data 76% atau lebih
HYBRID50URM10RM20RM30RM40
  1. Sekiranya penamatan, tidak akan ada sebarang pengebilan pro-rata pada bil terakhir anda; anda akan dikenakan bayaran komitmen sebulan penuh.
  2. Selepas penggunaan 100% data berkelajuan tinggi yang digabungkan, penggunaan seterusnya akan dikurangkan kepada maksimum 3Mbps tanpa menanggung caj data tambahan apabila penggunaan melebihi 100% daripada data yang digabungkan. Pelanggan boleh memilih untuk membeli Tambah Nilai Data untuk terus melayari Internet dengan kelajuan tinggi.
  3. kelajuan redDATA dihadkan sehingga 3Mbps.
  4. Pelan ini TIDAK layak untuk tempoh bertenang selama 30 hari.
  5. Permintaan tukar pelan kepada pelan Hybrid50U baharu dibenarkan mulai 1 Disember 2020.

redCALL

  1. Perkhidmatan Tambah Nilai (VAS) redCALLmenawarkan panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian dan terpakai untuk penggunaan domestik dalam rangkaian Malaysia sahaja. Panggilan video dan panggilan suara ke nombor khas dikecualikan.
  2. VAS redCALLdisertakan dengan pelan Pascabayar Hybrid50U BAHARU dan bukan pilihan. RM10 sebulan akan dicaj kepada bil.
  3. Panggilan suara tanpa had termasuk:
  1. Semua panggilan domestik ke redONEPascabayar, redONEPrabayar dan pengendali mudah alih lain
  2. Semua panggilan domestik ke nombor talian tetap negara
  1. PANGGILAN DIKECUALIKANdaripada panggilan suara tanpa had termasuk:
  1. Panggilan ke nombor 1300 / 1700 / 1600 / 1MOCC
  2. Panggilan ke nombor istimewa dan premium
  3. Panggilan video
  4. Panggilan IDD
  1. VAS redCALLakan diperbaharui secara automatik pada 1hb setiap bulan.
  2. Dalam sebarang keadaan di mana pelanggan ingin menukar pelan langgannya daripada Hybrid50U kepada pelan lain, langganan redCALLakan ditamatkan secara automatik melainkan pelan baharu itu Amazing38C, Amazing58 atau Amazing68U.
  3. Panggilan tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia TIDAK BOLEH:
  • Dijual semula, disewa atau digunakan dengan cara lain kecuali sebagai individu yang membuat panggilan kepada pengguna rangkaian lain di Malaysia
  • Digunakan untuk mengubah hala panggilan (sambungan dengan peranti/perisian/aplikasi)
  • Digunakan untuk menyediakan peranti suis yang boleh memastikan talian terbuka berpotensi selama berjam-jam
  • Digunakan untuk berbilang panggilan serentak dan panggilan persidangan
  • Digunakan untuk pusat panggilan dan telepemasaran
  • Digunakan untuk panggilan berterusan untuk tempoh masa yang panjang, pendailan automatik dan komunikasi mesin ke mesin

redDATA

  1. VAS berulang bulanan redDATA menawarkan data@3Mbps tanpa had setiap hari sehingga akhir bulan.
  2. RedDATA disertakan dengan pelan Pascabayar Hybrid50U dan bukan pilihan.
  3. Data tanpa had boleh digunakan untuk semua perkhidmatan data.
  4. redDATA hanya boleh digunakan di dalam negara iaitu dalam rangkaian Malaysia sahaja. Penggunaan data semasa di luar negara dikenakan caj perayauan data. Pelanggan hendaklah dicaj berdasarkan kadar data yang dikenakan oleh pengendali perayauan redONE masing-masing untuk penggunaan data semasa merayau dengan rakan kongsi perayauan redONE di luar negara.
  5. redDATA akan diperbaharui secara automatik pada 1hb setiap bulan.
  6. Data redDATA akan tamat tempoh pada penghujung bulan kalendar. Sebarang data redDATA yang tidak digunakan tidak akan dibawa ke bulan berikutnya.
  7. Dalam sebarang keadaan di mana pelanggan ingin menukar pelan langgannya daripada Hybrid50U kepada pelan lain, langganan redDATA akan ditamatkan secara automatik.
  8. Selepas penggunaan 100% kuota redDATA, sebarang penggunaan Internet selanjutnya akan ditolak daripada kuota Tambah Nilai Data yang tersedia atau anda akan melayari pada kelajuan yang dikurangkan.
  9. redDATA tertakluk kepada Dasar Penggunaan Adil (FUP) sebanyak 100GB peruntukan data setiap bulan (termasuk hari pengaktifan pelan). Apabila Polisi Penggunaan Adil tamat, kelajuan boleh kembali kepada kuota Internet Asas Percuma yang diperuntukkan pada kelajuan sehingga 64 kbps.
  10. Kuota data tanpa had dihadkan hanya untuk kegunaan individu Pelanggan dan tidak boleh dikongsi dengan mana-mana orang atau peranti lain dalam apa jua cara (termasuk kotak SIM atau tempat liputan mudah alih) dan tertakluk pada Dasar Penggunaan Adil redONE.
  11. Perkhidmatan data tertakluk kepada had rangkaian dan ketersediaan serta keupayaan peranti. Kelajuan muat turun dan kapasiti data anda akan berbeza-beza dan mungkin lebih perlahan serta boleh dipengaruhi oleh jarak anda dari menara mudah alih kami, kapasiti menara mudah alih kami, sumber muat turun anda, jenis dan kualiti telefon bimbit anda, trafik Internet umum dan ketersediaan liputan atau disebabkan oleh Dasar Penggunaan Adil. (FUP). Untuk maklumat lanjut, sila layari https://www.redonemobile.com.my/legal/fair_use_policy
  12. Pelanggan tidak dibenarkan membeli Add On redDATA VAS 1 kali.
  13. redDATA tidak boleh dipindah milik, sama ada melalui penguatkuasaan undang-undang atau sebaliknya, sama ada kepada mana-mana orang lain, entiti atau mana-mana akaun Pascabayar redONE lain.
  14. Kami berhak pada bila-bila masa tanpa bertanggungjawab kepada anda atau mana-mana pihak ketiga untuk mengganggu, menghalang, menggantung, menyekat Pelan dan Perkhidmatan untuk masa yang kami fikir patut atau menamatkan, menghentikan atau memutuskan sambungan Pelan dan Perkhidmatan. ) jika penggunaan anda:

menunjukkan penggunaan yang berlebihan atau meletakkan beban luar biasa pada rangkaian;

  1. Promosi tidak boleh digabungkan dengan mana-mana tawaran lain melainkan dinyatakan dengan jelas.
  2. Promosi ini disediakan mengikut Syarat Perkhidmatan pada Borang Pendaftaran Pascabayar kami. Anda mesti mematuhi terma termasuk perihalan perkhidmatan yang berkaitan, Polisi Penggunaan Adil kami, Polisi Privasi, pelan langganan Pascabayar yang berkaitan dan terma dan syarat tambahan ini (secara kolektif, “Syarat”) yang kesemuanya tersedia di www.redone.com. saya
English Language
Bahasa Malaysia
Malaysia Flag
Singapore Flag
Thailand Flag

EN | BM