Urus akaun anda dengan mudah, bayar bil dan dapatkan ganjaran dengan redONE 1App.

Hybrid50U

Pelan tanpa had untuk anda
RM50 / Bulan
Data mudah alih

Internet tanpa had

Data mudah alih

Data Tanpa Had @ 3Mbps

Panggilan

Panggilan Tanpa Had

RM50 sebulan

Ketahui tentang Tambahan kami yang tersedia

Semak Liputan

Dikuasakan oleh Celcom Axiata, pengguna redONE kami dapat menikmati liputan rangkaian terluas dan terbaik yang sama di seluruh Malaysia.

Cari Ejen

Lawati salah satu ejen atau rakan kongsi kami yang dilantik di rantau anda.

1) Apakah pelan ini?

Pelan ini disertakan dengan 20GB 4G LTE dan data tanpa had @6Mbps dengan panggilan tanpa had hanya RM50 sebulan.

2) Berapa lama tempoh promosi?

Promosi ini bermula dari 5 November 2020 sehingga diberitahu kelak.

3) Di manakah saya boleh mendaftar untuk promosi ini?

Anda boleh mendaftar di mana-mana Cawangan redONE atau Rakan Kongsi redONE.

4) Siapa yang layak untuk mendaftar untuk promosi ini?

Semua pelabuhan peribadi, korporat dan MNP baharu dalam nombor bermula dari 5 November 2020 (tidak termasuk M2M).

5) Adakah terdapat sebarang Yuran Pendaftaran atau Deposit yang diperlukan untuk pelan ini?

Ya, anda perlu membayar RM10 Yuran Pendaftaran untuk mendaftar untuk pelan ini. Walau bagaimanapun, deposit lalai (RM50) diketepikan. Jika anda memerlukan had kredit yang lebih tinggi, deposit diperlukan jika tempoh anda dengan redONE kurang daripada 6 bulan. Jika anda warga asing, anda perlu membayar deposit bersamaan dengan had kredit bulanan masing-masing.

6) Adakah terdapat sebarang Bayaran Pendahuluan yang diperlukan untuk pelan tersebut?

Ya, anda perlu membayar yuran komitmen selama 1 bulan. Bayaran pendahuluan yang dibayar akan digunakan untuk mengimbangi bil bulan berikutnya anda daripada redONE. Jika anda mengalihkan nombor, bayaran pendahuluan diketepikan.

7) Adakah saya akan terikat dengan kontrak jika saya mendaftar untuk pelan ini?

Tidak, pelan ini adalah tanpa kontrak. Jika anda menggunakan nombor premium anda akan tertakluk kepada tempoh kontrak selama 24 bulan.

8) Bolehkah saya mendaftar untuk sebarang talian tambahan dengan Hybrid50?

Ya, anda boleh mendaftar sehingga 6 talian tambahan.

9) Saya adalah pelanggan Amazing8 sedia ada. Bolehkah saya menukar pelan saya kepada pelan Hybrid50 yang baharu?

Ya awak boleh. Log masuk ke 1APP untuk menukar atau menghantar ke 23388 atau hubungi khidmat pelanggan untuk meminta.

10) Saya membeli redVIDEO, data manakah yang akan digunakan dahulu?

Jadual di bawah ialah keutamaan penggunaan data:

Penggunaan

Data yang digunakan

Pertama

Membeli redVIDEO(4G LTE), redSOCIAL(4G LTE), redMUSIC(4G LTE)

Kedua

Data Kelajuan Tinggi 4G LTE 20GB yang digabungkan

Ketiga

Tambah Nilai Data yang Dibeli

Keempat

redDATA

Kelima

Internet asas @64kbps

redCALL

  1. Apa itu redCALL?

redCALL ialah Perkhidmatan Tambah Nilai (VAS) baharu yang membolehkan pelanggan penggunaan suara tinggi membuat panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia.

  1. Adakah saya perlu mengaktifkan/ melanggan redCALL?

Tidak, redCALL akan diaktifkan secara automatik setelah pelan Hybrid50 anda berjaya dialihkan masuk.

  1. Saya tidak mahu perkhidmatan redCALL. Bolehkah saya menamatkannya?

Tidak, anda tidak boleh menamatkan perkhidmatan redCALL. Ia disertakan dengan pelan Hybrid50 untuk anda menikmati panggilan tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia.

  1. Adakah terdapat Dasar Penggunaan Adil untuk panggilan suara tanpa had?

Ya, Polisi Penggunaan Adil selama 100 jam sebulan adalah terpakai.

  1. Apakah yang berlaku apabila saya melebihi Dasar Penggunaan Adil untuk panggilan tanpa had?

Anda boleh terus menghubungi nombor rangkaian lain pada RM0.15 seminit untuk baki hari dalam bulan kalendar.

redDATA

  1. Apakah redDATA yang baharu?

VAS berulang bulanan redDATA menawarkan data@6Mbps tanpa had setiap hari sehingga akhir bulan.

  1. Adakah saya perlu mengaktifkan/ melanggan redDATA?

Tidak, redDATA akan diaktifkan secara automatik apabila pelan Pascabayar Hybrid50 anda berjaya diaktifkan atau berjaya dialihkan masuk.

  1. Saya tidak mahu perkhidmatan redDATA. Bolehkah saya menamatkannya?

Tidak, anda tidak boleh menamatkan perkhidmatan redDATA. Ia disertakan dengan pelan Pascabayar Hybrid50 untuk anda menikmati data tanpa had untuk semua penggunaan data.

  1. Adakah terdapat Dasar Penggunaan Adil untuk data tanpa had?

Ya, Dasar Penggunaan Adil sebanyak 100GB sebulan adalah terpakai.

  1. Apakah yang berlaku apabila saya melebihi Dasar Penggunaan Adil untuk data tanpa had?

Penggunaan data seterusnya akan diperlahankan kepada maksimum 64kbps.

  1. Untuk apa saya boleh menggunakan data Tanpa Had?

Data Tanpa Had boleh digunakan untuk SEMUA penggunaan pada telefon pintar anda – menyemak imbas web, penstriman video, sembang sosial, dsb., dan anda boleh menggunakannya pada kedua-dua rangkaian 3G/4G.

  1. Bilakah saya boleh menggunakan kuota data tanpa had redDATA?

Anda boleh menggunakan kuota data tanpa had redDATA pada bila-bila masa.

  1. Apakah kelajuan data tanpa had untuk redDATA?

Kelajuan penstriman redDATA dihadkan pada kelajuan 6Mbps.

  1. Bolehkah saya menikmati Data Tanpa Had apabila saya berada di luar negara?

Tidak, Data Tanpa Had tersedia untuk kegunaan domestik sahaja. Caj perayauan standard dikenakan untuk penggunaan data semasa perayauan di luar negara.

  1. Adakah saya dibenarkan untuk berkongsi data redDATA Tanpa Had saya dengan peranti lain melalui hotspot mudah alih?

Data Unlimited dimaksudkan untuk kegunaan peribadi pada telefon pintar anda sahaja.

1. VAS berulang bulanan redDATA menawarkan data@6Mbps tanpa had setiap hari sehingga akhir bulan.

2. RedDATA disertakan dengan pelan Pascabayar Hybrid50 dan bukan pilihan.

3. Data tanpa had boleh digunakan untuk semua perkhidmatan data.

4. redDATA hanya boleh digunakan secara domestik iaitu dalam rangkaian Malaysia sahaja. Penggunaan data semasa di luar negara dikenakan caj perayauan data. Pelanggan hendaklah dicaj berdasarkan kadar data yang dikenakan oleh pengendali perayauan redONE masing-masing untuk penggunaan data semasa merayau dengan rakan kongsi perayauan redONE di luar negara.

5. redDATA akan diperbaharui secara automatik pada 1hb setiap bulan.

6. Data redDATA akan tamat tempoh pada penghujung bulan kalendar. Sebarang data redDATA yang tidak digunakan tidak akan dibawa ke bulan berikutnya.

7. Dalam sebarang keadaan di mana pelanggan ingin menukar pelan langgannya daripada Hybrid50 kepada pelan lain, langganan redDATA akan ditamatkan secara automatik.

8. Selepas penggunaan 100% kuota redDATA, sebarang penggunaan Internet selanjutnya akan ditolak daripada kuota Tambah Nilai Data yang tersedia atau anda akan melayari pada kelajuan yang dikurangkan.

9. redDATA tertakluk kepada Dasar Penggunaan Adil (FUP) sebanyak 100GB peruntukan data setiap bulan (termasuk hari pengaktifan pelan). Apabila Polisi Penggunaan Adil tamat, kelajuan boleh kembali kepada kuota Internet Asas Percuma yang diperuntukkan pada kelajuan sehingga 64 kbps.

10. Kuota data tanpa had dihadkan hanya untuk kegunaan individu Pelanggan dan tidak boleh dikongsi dengan mana-mana orang atau peranti lain dalam apa jua cara (termasuk kotak SIM atau tempat liputan mudah alih) dan tertakluk pada Dasar Penggunaan Adil redONE.

11. Perkhidmatan data tertakluk kepada had rangkaian dan ketersediaan dan keupayaan peranti. Kelajuan muat turun dan kapasiti data anda akan berbeza-beza dan mungkin lebih perlahan serta boleh dipengaruhi oleh jarak anda dari menara mudah alih kami, kapasiti menara mudah alih kami, sumber muat turun anda, jenis dan kualiti telefon bimbit anda, trafik Internet umum dan ketersediaan liputan atau disebabkan oleh Dasar Penggunaan Adil. (FUP). Untuk maklumat lanjut, sila layari https://www.redonemobile.com.my/legal/fair_use_policy

12. Pelanggan tidak dibenarkan membeli Add On redDATA VAS 1 kali.

13. redDATA tidak boleh dipindah milik, sama ada mengikut kuat kuasa undang-undang atau sebaliknya, sama ada kepada mana-mana orang lain, entiti atau mana-mana akaun Pascabayar redONE lain.

14. Kami berhak pada bila-bila masa tanpa bertanggungjawab kepada anda atau mana-mana pihak ketiga untuk mengganggu, menghalang, menggantung, menyekat Pelan dan Perkhidmatan untuk masa yang kami fikir patut atau menamatkan, menghentikan atau memutuskan sambungan Pelan dan Perkhidmatan (s) jika penggunaan anda:

  • menunjukkan penggunaan yang berlebihan atau meletakkan beban luar biasa pada rangkaian;
  • adalah untuk aktiviti yang menyalahi undang-undang atau untuk aktiviti penipuan yang disyaki;
  • tidak mengikut Dasar Penggunaan Adil redONE (di https://www.redonemobile.com.my/legal/fair_use_policy )
  • adalah untuk tujuan komersial/bukan peribadi.

15. Promosi tidak boleh digabungkan dengan mana-mana tawaran lain melainkan dinyatakan dengan jelas.

16. Promosi ini disediakan mengikut Syarat Perkhidmatan pada Borang Pendaftaran Pascabayar kami. Anda mesti mematuhi terma termasuk perihalan perkhidmatan yang berkaitan, Polisi Penggunaan Adil kami, Polisi Privasi, pelan langganan Pascabayar yang berkaitan dan terma dan syarat tambahan ini (secara kolektif, “Syarat”) yang kesemuanya tersedia di www.redone.com .saya

English Language
Bahasa Malaysia
Malaysia Flag
Singapore Flag
Thailand Flag

EN | BM