Urus akaun anda dengan mudah, bayar bil dan dapatkan ganjaran dengan redONE 1App.
Dapatkan data tanpa had untuk menstrim muzik kegemaran anda dalam talian dengan alat tambah redMUSIC dengan hanya RM5 sebulan!

redMUSIC

RM5/Sebulan
Internet berkelajuan tinggi tanpa had
30 hari

Bagaimanakah cara saya melanggan redMUSIC?

Klik Rancangan Saya dan kemudian pilih Alat Tambah

Pilih alat tambah yang dikehendaki dan klik Langgan

Nota PENTING

* Semua harga yang dinyatakan tidak termasuk Cukai Perkhidmatan.
* Langganan dianggap berjaya apabila pelanggan menerima SMS pengesahan.
* RM5 akan dicaj kepada bil pelanggan apabila setiap langganan berjaya.

Semak Liputan

Dikuasakan oleh Celcom Axiata, pengguna redONE kami dapat menikmati rangkaian rangkaian terluas dan terbaik yang sama di seluruh Malaysia.

Cari Ejen

Lawati salah satu ejen atau rakan kongsi kami yang dilantik di rantau anda.

  1. Apakah Perkhidmatan Tambah Nilai Berulang Bulanan (VAS) redMUSIC baharu?
    RedMUSIC baharu ialah VAS berulang automatik yang menawarkan akses data tanpa had untuk menstrim muzik daripada rakan kongsi muzik rasmi kami pada hanya RM5 setiap langganan.
  2. 2 Adakah redMUSIC Bulanan Berulang VAS kekal ditawarkan oleh redONE?
    Ya, ia tersedia untuk langganan bermula dari 2 Oktober 2019.
  3. Di manakah saya boleh melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC?
    Untuk pelanggan baharu, anda boleh melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC apabila anda mendaftar untuk talian redONE baharu atau port-in nombor untuk redONE di mana-mana Rakan Kongsi RedONE Branch dan redONE berhampiran anda.
    Untuk pelanggan sedia ada, anda boleh melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC melalui empat (4) cara:
    a. Hantar < ON redMUSIC > ke 23388
    b.Mendail *123#
    c. 1APP atau
    d. Hubungi Khidmat Pelanggan
  4. Saya menghantar < ON redMUSIC > ke 23388. Bagaimanakah saya tahu bahawa langganan saya telah diaktifkan?
    Anda akan menerima pemberitahuan SMS untuk memberitahu anda bahawa langganan anda berjaya dalam masa 10 minit
  5. Siapa yang boleh melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC?
    VAS Berulang Bulanan redMUSIC baharu tersedia untuk semua pelanggan redONE tidak termasuk pelanggan M2M, FMS, MyFon, SME & Deskphone.
  6. Perkhidmatan Muzik yang manakah boleh mendengar menggunakan redMUSIC?
    1. Spotify
    2. Syok App (Semua Saluran Radio)
    3. JOOX
    4. KKBOX
    5. HUNGAMA
    6. FLY FM
    7. HOT FM
    8. ASTRO ARENA
    9. ONE FM
    10. KOOL FM
  7. Adakah terdapat sebarang caj untuk SMS yang saya hantar ke 23388?
    Ya. Standard RM0.15 setiap SMS akan dicaj pada bil anda.
  8. Saya telah membeli Tambahan 1 kali pada 18 Oktober 2019. Saya ingin melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC?
    Langganan kepada VAS Berulang Bulanan redMUSIC semasa RedMUSIC Tambahan 1 kali aktif, akan menyebabkan kuota data baki redMUSIC Tambahan 1 kali yang aktif akan DILUPASKAN. Anda dinasihatkan untuk hanya melanggan sebaik sahaja kuota Tambahan 1 kali redMUSIC anda sebelum ini tamat tempoh.
  9. Bagaimanakah cara saya berhenti melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC?
    Anda boleh menghubungi Khidmat Pelanggan kami untuk menyahlanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC anda.
  10. Saya telah menamatkan langganan VAS Berulang Bulanan redMUSIC saya. Bolehkah saya melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC sekali lagi?
    Ya, anda boleh melanggan semula melalui USSD *123# atau dengan menghantar < ON redMUSIC > ke 23388 atau melalui 1APP atau dengan menghubungi khidmat pelanggan. RM5 sebulan akan dicaj pada bil anda untuk setiap langganan VAS Berulang Bulanan redMUSIC yang berjaya.
  11. Adakah yuran pendaftaran diperlukan jika saya melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC?
    Tidak, tiada yuran pendaftaran diperlukan.
  12. Adakah saya akan terikat dengan kontrak jika saya melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC?
    Tidak, tiada kontrak untuk VAS Berulang Bulanan redMUSIC. Anda boleh memilih untuk menamatkan VAS Berulang Bulanan redMUSIC pada bila-bila masa anda mahu. Walau bagaimanapun, yuran langganan tidak akan diproratakan dan yuran langganan sebulan penuh akan dicaj pada bil anda.
  13. Saya pelanggan RP8. Bolehkah saya melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC?
    Ya awak boleh.
  14. Saya menggunakan pelan Amazing 28 apabila saya melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC baharu pada 21 September 2019. Walau bagaimanapun, saya telah meminta untuk menukar pelan Amazing 28 semasa saya kepada pelan Amazing 48+ pada 28 September 2019. Adakah langganan VAS Berulang Bulanan redMUSIC saya akan diteruskan?
    Ya, langganan akan diteruskan sehingga anda meminta penamatan.
  15. Bilakah saya boleh menggunakan kuota data tanpa had VAS Berulang Bulanan redMUSIC?
    Anda boleh menggunakan kuota data tanpa had VAS Berulang Bulanan redMUSIC pada bila-bila masa.
  1. Perkhidmatan Tambah Nilai Berulang Bulanan (VAS) redMUSIC baharu sah mulai 2 Oktober 2019.
  2. VAS Berulang Bulanan redMUSIC baharu sah untuk semua pelanggan baharu dan sedia ada tidak termasuk pelan M2M, FMS, MyFon, SME & Deskphone.
  3. Pelanggan boleh melanggan VAS Berulang Bulanan redMUSIC baharu semasa pendaftaran talian, melalui USSD *123#, 1App, menghantar < ON redMUSIC > ke 23388 atau dengan menghubungi khidmat pelanggan.
  4. VAS Berulang Bulanan redMUSIC baharu menawarkan data tanpa had untuk penstriman muzik dengan 26 saluran muzik setiap hari sehingga akhir bulan.
  5. VAS Berulang Bulanan redMUSIC ialah VAS berasaskan langganan dan akan diperbaharui secara automatik pada 1hb setiap bulan melainkan redMUSIC Bulanan Berulang telah ditamatkan.
  6. Yuran untuk VAS Berulang Bulanan redMUSIC tidak pro-rata. Pelanggan akan dicaj penuh RM5 dalam bil apabila langganan berjaya.
  7. Langganan kepada VAS Berulang Bulanan redMUSIC semasa RedMUSIC Tambahan 1 kali aktif, data tanpa had Tambahan 1 kali redMUSIC yang aktif akan DILUPASKAN. Pelanggan dinasihatkan untuk melanggan hanya sebaik sahaja kuota Add On redMUSIC 1 kali anda sebelum ini tamat tempoh.
  8. Pelanggan yang mempunyai VAS Berulang Bulanan redMUSIC aktif tidak dibenarkan untuk membeli Add On redMUSIC VAS 1 kali.
  9. Kuota data tanpa had redMUSIC akan tamat tempoh pada penghujung bulan kalendar. Sebarang data redMUSIC yang tidak digunakan tidak akan dibawa ke bulan berikutnya.
  10. Jika pelanggan menambah langganan VAS Berulang Bulanan redMUSIC pada bila-bila masa dalam bulan tersebut, sebarang penggunaan sebelumnya akan dikenakan kadar biasa dan tidak dikira di bawah baldi data VAS Berulang Bulanan redMUSIC tanpa had. Hanya penggunaan selepas langganan yang berjaya akan dikira di bawah baldi data VAS Berulang Bulanan redMUSIC tanpa had.
  11. Data tanpa had hanya boleh digunakan untuk menstrim 26 saluran redMUSIC. Penggunaan data lain akan ditolak daripada data berpakatan yang tersedia atau dicaj Pay-Per-Use.
  12. Apabila menstrim muzik melalui redMUSIC pada 26 saluran rakan kongsi, kuota data redMUSIC tanpa had akan digunakan terlebih dahulu.
  13. VAS Berulang Bulanan redMUSIC hanya boleh digunakan di dalam negara iaitu dalam rangkaian Malaysia sahaja. Penstriman muzik apabila di luar negara dikenakan caj perayauan data. Pelanggan hendaklah dicaj berdasarkan kadar data yang dikenakan oleh pengendali perayauan redONE masing-masing untuk penggunaan data semasa merayau dengan rakan kongsi perayauan redONE di luar negara.
  14. Pelanggan boleh meminta penamatan pada bila-bila masa. Kuota data kelajuan tinggi redMUSIC tanpa had akan DILUPASKANapabila berjaya ditamatkan. Pelanggan dinasihatkan untuk menamatkan redMUSIC sebelum permulaan kitaran bil seterusnya.
  15. Sekiranya pelanggan menamatkan redMUSIC, pelanggan akan dikenakan bayaran langganan selama satu (1) bulan penuh untuk bulan tertentu walaupun pelanggan menamatkan redMUSIC pada bila-bila masa dalam bulan tersebut. Pelanggan dinasihatkan untuk menamatkan redMUSIC sebelum permulaan kitaran bil seterusnya.
  16. Anda hanya boleh melanggan satu (1) VAS Berulang Bulanan redMUSIC. Anda hanya boleh melanggan satu (1) VAS redMUSIC Ulangan Bulanan.
  17. redMUSIC tidak boleh dipindah milik, sama ada melalui penguatkuasaan undang-undang atau sebaliknya, sama ada kepada mana-mana orang lain, entiti atau mana-mana akaun Pascabayar redONE lain.
  18. Sesetengah rakan kongsi muzik redMUSIC hanya boleh menawarkan kandungan melalui apl mudah alihnya dan bukan melalui pelayar web dan sesetengah kandungan mungkin dikecualikan oleh rakan kongsi muzik redMUSIC kami.
  19. Untuk menggunakan redMUSIC, anda mungkin perlu mendaftar untuk akaun peribadi di tapak web atau apl mudah alih rakan kongsi muzik kami.
  20. Sebarang data yang digunakan untuk akses Internet atau kandungan (seperti iklan dan alat analisis web) selain daripada untuk penstriman muzik akan ditolak daripada kuota data pelan pelanggan dan bukan daripada kuota data tanpa had redMUSIC.
  21. redONE akan berusaha untuk menggunakan sepenuhnya kuota data Berulang Bulanan redMUSIC apabila pelanggan menstrim muzik melalui rakan kongsi muzik redMUSIC. Walau bagaimanapun, mungkin terdapat keadaan di mana kuota data Berulang Bulanan redMUSIC mungkin secara tidak sengaja digunakan walaupun tiada kandungan penstriman pada rakan kongsi muzik berlaku atau kuota data daripada pelan pelanggan mungkin digunakan secara tidak sengaja untuk menstrim dan bukannya kuota Berulang Bulanan redMUSIC yang dilanggan. .
    Ini boleh berlaku disebabkan oleh beberapa sebab termasuk isu teknikal seperti konfigurasi terlepas atau menyenarai putih alamat IP yang salah oleh pihak ketiga atau disebabkan oleh rakan kongsi redMUSIC menukar atau mengemas kini alamat IP dan URL mereka tanpa memberikan redONE notis yang mencukupi untuk mengemas kini sistem kami. Pelanggan mesti mengakui kemungkinan kejadian ini berlaku dan bersetuju untuk tidak memikul tanggungjawab kami.
  22. Promosi tidak boleh digabungkan dengan mana-mana tawaran lain melainkan dinyatakan dengan jelas.
  23. Promosi ini disediakan mengikut Syarat Perkhidmatan pada Borang Pendaftaran Pascabayar kami. Anda mesti mematuhi terma termasuk perihalan perkhidmatan yang berkaitan, Polisi Penggunaan Adil kami, Polisi Privasi, pelan langganan Pascabayar yang berkaitan dan terma dan syarat tambahan ini (secara kolektif, “Syarat”) yang kesemuanya tersedia di www.redonemobile.com.my
English Language
Bahasa Malaysia
Malaysia Flag
Singapore Flag
Thailand Flag

EN | BM